Η Φυσική Αγωγή στο Δημοτικό

Η Φυσική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση έχει ως σκοπό την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών (σωματική, πνευματική, συναισθηματική), την ενίσχυση της υγείας τους και την ομαλή ένταξή τους στο κοινωνικό σύνολο. Μέσα από συγκεκριμένα μαθήματα τα παιδιά αποκτούν σημαντικές κινητικές δεξιότητες, καλλιεργούν τη σωστή συμπεριφορά και αυτοπειθαρχία υπακούοντας σε ξεκάθαρους κανόνες και αναπτύσσουν το συναγωνισμό.

1.JPG2.JPG3.JPG

Στις δύο μικρότερες τάξεις του δημοτικού σχολείου (Α΄ & Β΄) δίνεται έμφαση στις βασικές κινητικές δεξιότητες. Στόχος του μαθήματος είναι να αναπτύξουν οι μαθητές/ριες όσο το δυνατό καλύτερα όλες ανεξαιρέτως τις αντιληπτικές τους ικανότητες: την κιναισθητική αντίληψη, την οπτική αντίληψη, την ακουστική αντίληψη, την αντίληψη μέσω της αφής, καθώς και τις βασικές ικανότητες συντονισμού (μυϊκή συναρμογή). Η εξοικείωση των παιδιών με το χώρο, το χρόνο και κυρίως «το σώμα τους», ιδιαίτερα μάλιστα σε διαφορετικά επίπεδα, επιβάλλεται ώστε να μπορούν στις επόμενες τάξεις να προχωρήσουν και σε πιο σύνθετες κινητικές δεξιότητες.
Από τη Γ΄ & Δ΄ τάξη τα παιδιά αρχίζουν να μυούνται σε πιο σύνθετες μορφές κίνησης, δηλαδή στην εξάσκηση των βασικών δεξιοτήτων συγκεκριμένων αθλοπαιδιών και αγωνισμάτων κλασικού αθλητισμού (στίβου). Στην πατρίδα μας οι τέσσερις (4) βασικές και πιο δημοφιλείς αθλοπαιδιές που διδάσκονται ευρέως στο χώρο του σχολείου είναι: η καλαθοσφαίριση (μπάσκετ), το ποδόσφαιρο, η πετοσφαίριση (βόλεϊ) και η χειροσφαίριση (χάντμπολ). Αντίστοιχα στο στίβο τα παιδιά θα δοκιμάσουν: την αντοχή 1.000 μ., την ταχύτητα 50 μ., το άλμα εις μήκος χωρίς φόρα και τη ρίψη ελαστικής σφαίρας (μπαλάκι).
Τέλος, στην Ε΄ & Στ΄ δημοτικού οι μαθητές/ριες πλέον μπορούν και επιβάλλεται να συμμετέχουν σε κάθε είδους αθλητικούς αγώνες, ατομικά αγωνίσματα (στίβου), εσωτερικά πρωταθλήματα αθλοπαιδιών, φιλικές συναντήσεις μεταξύ τους και μεταξύ των τμημάτων τους. Με ένα ετήσιο κυλιόμενο πρόγραμμα επιτυγχάνεται ο βασικός στόχος του μαθήματος για τις ηλικίες αυτές που αποτελεί την ομαλή προσαρμογή των παιδιών στο σύνολο μέσα από ατομικά και ομαδικά συναγωνιστικά αθλήματα/αθλοπαιδιές.

 

Ξεχωριστές δραστηριότητες σχολικού έτους 2014-15

 

Kids Athletics

Οι μαθητές του Δημοτικού του Σχολείου μας συμμετείχαν σε ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιμορφωτικών επισκέψεων και αθλητικών δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκε στο Παναθηναϊκό Στάδιο (Καλλιμάρμαρο) από το Υπουργείο Παιδείας. σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, τον Σ.Ε.Γ.Α.Σ και την Ε.Ο.ΠΕ. Μέσω αυτού του προγράμματος, δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές μας να γνωρίσουν τα αγωνίσματα του κλασικού αθλητισμού, της καλαθοσφαίρισης και της πετοσφαίρισης, αλλά και να έρθουν σε επαφή με ένα πλούσιο εκπαιδευτικό και πληροφοριακό υλικό για την ιστορία του Παναθηναϊκού Σταδίου.

6.jpg8.jpg9.jpg10.jpg11.jpg12.jpg

 

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Στις 6 Οκτωβρίου, γιορτάσαμε την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με θεματικό άξονα «Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι», που θεσμοθέτησε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναγνωρίζοντας την αναμφισβήτητη αξία του αθλητισμού και της Δια Βίου Άσκησης στην ισόρροπη ψυχοκινητική ανάπτυξη των μαθητών. Οι μαθητές μας συμμετέχοντας στη συγκεκριμένη δράση, χωρισμένοι σε μικτές ομάδες ανά τάξη, μυήθηκαν στα «μυστικά» της πετοσφαίρισης, της καλαθοσφαίρισης, της χειροσφαίρισης και του ποδοσφαίρου, και αγωνίστηκαν στις παραπάνω αθλοπαιδιές, συγκροτώντας ομάδες ανεξάρτητα από την προσωπική τους επίδοση και το επίπεδο δεξιότητας καθενός.

1.jpg5.jpg6.jpg8.jpg9.jpg11.jpg

 

 

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ν. ΜΙΛΗΣΗ 3, ΠΑΛΛΗΝΗ

Θέσεις Εργασίας

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ

vellum mono daad
senja

Social Connect

Συνδεθείτε μαζί μας και κρατήστε επαφή.