Μουσική Παιδεία & Εκπαίδευση

  mousiki-intro2

Η μουσική είναι πράξη και θα πρέπει κανείς να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις της πράξης αυτής, παίζοντας μουσική.
 
Oι μαθητές του Δημοτικού έρχονται σε επαφή με μια ποικιλία μουσικών δράσεων. Τέτοιες είναι οι παρακολουθήσεις παραστάσεων-συναυλιών, η εκπόνηση εργασιών, η μουσική εκτέλεση σε Μουσικά Σύνολα (χορωδία, rock συγκρότημα, ηχογραφήσεις σε studio, Μουσικό Εργαστήρι Orff και Boomwhackers, Κιθαριστικό Σύνολο, Ομάδα Κρουστών).
 
Στο Σύστημα Μουσικής Αγωγής που εφαρμόζεται στο Δημοτικό, οι μουσικές έννοιες ρυθμός, μελωδία, αυτοσχεδιασμός, προσεγγίζονται σταδιακά, με δραστηριότητες και παιχνίδια που κλιμακώνονται από απλά σε πιο δύσκολα, διαθεματικά, με εκμάθηση οργάνου μέσα στο πρωινό πρόγραμμα (από Γ' Δημοτικού) πάνω στις αρχές των τεσσάρων μουσικοπαιδαγωγικών συστημάτων του Orff, του Dalcrose, του Kodaly και του Chevais. Εμπλουτίζονται με πολιτιστικά στοιχεία από την παράδοση της χώρας μας. 
Παράλληλα, αξιοποιούνται σύγχρονα λογισμικά μουσικής με τα οποία οι μαθητές μαθαίνουν τις μουσικές έννοιες με παιγνιώδη και ευχάριστο τρόπο.  
 
Στόχος είναι να προσφέρουμε τέτοια ερεθίσματα στους μαθητές, με τρόπο βιωματικό, διαμέσου αλληλεπιδράσεων, ώστε να αφυπνίσουμε τις τυχόν δεξιότητές τους στη μουσική, να καλλιερ­γήσουμε την αισθητική τους και όχι μόνο να συντελούμε στην προώθηση και ωρίμαση του μουσικού ταλέντου.

Μουσικά Σύνολα

 mousiko-ergastiri-dimotiko  xorodia
 ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ  ΧΟΡΩΔΙΑ
 
 
 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ν. ΜΙΛΗΣΗ 3, ΠΑΛΛΗΝΗ

Θέσεις Εργασίας

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ

vellum mono daad
senja

Social Connect

Συνδεθείτε μαζί μας και κρατήστε επαφή.