«Το Σμόκοβο στη δίνη του εμφύλιου πολέμου»
Το ντοκιμαντέρ των μαθητών της Σχολής μας με τίτλο «Το Σμόκοβο στη δίνη του εμφύλιου πολέμου: μετακινήσεις πληθυσμών κατά την περίοδο του ελληνικού Εμφυλίου» κατέλαβε την τρίτη θέση στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ιστορικού Ντοκιμαντέρ για μαθητές και εκπαιδευτικούς που διοργάνωσε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες» του Ιονίου Πανεπιστημίου και η Επιστημονική Ένωση «Νέα Παιδεία». Το θέμα του Διαγωνισμού ήταν «Προσεγγίζουμε βιωματικά το παρελθόν: Αφηγήσεις (μαρτυρίες) από την οικογενειακή, την τοπική και τη σύγχρονη εθνική, ευρωπαϊκή και παγκόσμια ιστορία».
Αφορμή για τη δημιουργία του ντοκιμαντέρ των μαθητών μας στάθηκε η ανάγνωση της νουβέλας του Θανάση Βαλτινού «Η κάθοδος των εννιά», η ιστορία της οποίας διαδραματίζεται στην Πελοπόννησο την περίοδο του ελληνικού Εμφυλίου, μιας περιόδου που συνεχίζει να προβληματίζει και να εγείρει σοβαρά ερωτήματα, καταδεικνύοντας τα βαθιά τραύματα που προκάλεσε στη συλλογική συνείδηση της χώρας ο Εμφύλιος. Την ομάδα που εργάστηκε για τη δημιουργία του ντοκιμαντέρ αποτέλεσαν οι μαθητές της Β΄ τάξης του Λυκείου Αλκίνοος Αλυσσανδράκης, Αθανάσιος Κωτούλας, Νικόλαος Φιλιππάτος, ενώ στη συγγραφή του σεναρίου συνεργάστηκαν οι μαθητές της Α΄ τάξης Ρήγας Ωρίων Καστρίτης και Μαριάννα Μπιτσάνη υπό την καθοδήγηση των καθηγητών Κώστα Σταμούλη και Ορέστη Χάρου.
Η τελετή απονομής των βραβείων και των επαίνων έγινε στα Γενικά Αρχεία του Κράτους στο Ψυχικό την Παρασκευή, 25 Μαΐου 2018, και σε αυτή παρευρέθηκαν μαθητές εκπρόσωποι των σχολείων που διακρίθηκαν, μαζί με τους υπεύθυνους καθηγητές τους, μέλη της επιστημονικής και της κριτικής επιτροπής, συνεργάτες των διοργανωτών και γονείς.
Την Ανακοίνωση των Αποτελεσμάτων μπορείτε να δείτε εδώ.
Εξαιρετικά τα αποτελέσματα των μαθητών μας στον 78ο Διαγωνισμό Μαθηματικών «Θαλής»
Εξαιρετικά είναι και φέτος τα αποτελέσματα των μαθητών μας στον 78ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθηματικών «Θαλής» όπου διακρίθηκε το 30% των μαθητών που συμμετείχαν από το Γυμνάσιο και το 60% των μαθητών που συμμετείχαν από το Λύκειο. Ειδικότερα, οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου Ιωάννης Μπαρτσώτας, Ζωή Τσουρούφλη, Χαράλαμπος Χιώτης, της Α΄ ΛυκείουΓεώργιος Αυγερίκος, Διονύσιος Ελ Χουτ, Ρήγας Ωρίων Καστρίτης και Ανδρέας Ρίζος, της Β' Λυκείου Αντώνης Μπακούλας, Νικόλαος Φιλιππάτος και η μαθήτρια της Γ´ Λυκείου Δημητριάννα Σκουρτσή θα διαγωνισθούν στη 2η φάση του μαθητικού διαγωνισμού «Ευκλείδης».
Βράβευση μαθήτριας του Γυμνασίου μας στα γαλλικά
Στις 12 Οκτωβρίου 2017, η μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου της Σχολής μας, Διώνη Ζέρβα, βραβεύθηκε από την υπηρεσία εξετάσεων του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος, για την υψηλότερη βαθμολογία στις εξετάσεις DELFB1, Μαΐου 2017. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο AuditoriumTheoAngelopoulosτου Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος, παρουσία του Συμβούλου Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Γαλλικής Πρεσβείας στην Ελλάδα και Διευθυντή του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος, Mikaël Hautchamp και του Διευθυντή εξετάσεων και πιστοποιήσεων του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος, Nicolas Christodoulou, οι οποίοι και βράβευσαν τη μαθήτριά μας.
La collégienne de notre école, Dioni Zerva, a reçu le prix d’excellence du meilleur élève pour les examens du DELF B1 du mois de mai 2017. La cérémonie s’est déroulée à l’Auditorium Theo Angelopoulos de l’Institut français de Grèce. Les Prix d’excellence se sont remis aux candidats ayant obtenu les meilleurs résultats aux examens du DELF, session mai 2017.
Άριστα αποτελέσματα για τους μαθητές της Στ΄ Δημοτικού στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς Φυσικών
100% επιτυχία!
Με ιδιαίτερη χαρά συγχαίρουμε τους μαθητές μας της Στ΄ Δημοτικού για την επιτυχία τους στη Β΄ Φάση των δύο Πανελλήνιων Διαγωνισμών Φυσικών Δημοτικού.
Συγκεκριμένα, στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό της Ε.Ε.Φ. το 1ο βραβείο έλαβαν η Ε. Βοσινάκη και ο Σ. Κουλουρίδης και το 2ο βραβείο έλαβαν η Σ. Καλύβα, ο Β. Καπογιάννης και η Θ. Χριστοφορίδου
Στον Διαγωνισμό «Αριστοτέλη» της ΕΕΦΕΕ 2ο βραβείο αριστείας έλαβαν ο Β. Καπογιάννης και ο Ι. Τσακίρης, 3ο βραβείο αριστείας έλαβε ο μαθητής Σ. Κουλουρίδης και εύφημο μνεία έλαβαν οι μαθήτριες Ε. Βοσινάκη και Σ. Καλύβα.
1οι Μαθητικοί Αγώνες Ρητορικής Τέχνης «Ρήσεις & Αντιρρήσεις» και 1ο βραβείο!
Το Σάββατο 6 και την Κυριακή 7 Μαΐου 2017 διεξήχθησαν οι 1οι μαθητικοί Αγώνες Ρητορικής Τέχνης «Ρήσεις & Αντιρρήσεις» στα εκπαιδευτήρια Αυγουλέα Λιναρδάτου, με τη συνδιοργάνωση της Σχολής Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου. Οι μαθητές του Ομίλου Ρητορικής του Σχολείου μας συμμετείχαν στα αγωνίσματα των Διττών Λόγων, της Εκφραστικής Ανάγνωσης και του Αυθόρμητου Λόγου στα οποία είχαν εξαιρετική παρουσία καταλαμβάνοντας υψηλές θέσεις στην τελική σειρά κατάταξης. Την υψηλότερη βαθμολογία συγκέντρωσε η Μαριάννα Μπιτσάνη, μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου της Σχολής μας, στους Αγώνες Αυθόρμητου Λόγου, κερδίζοντας με ομόφωνη απόφαση των κριτών το πρώτο Βραβείο ανάμεσα σε 44 συναγωνιζόμενους. Η ευφράδεια και οι ιδέες της εντυπωσίασαν τους κριτές αλλά και το κοινό. Επίσης, βραβεύτηκε ως ένατη καλύτερη ομιλήτρια της Διοργάνωσης.
Συγχαίρουμε τους μαθητές μας Ρήγα Καστρίτη, Μαριάννα Μπιτσάνη, Ναταλία Κάρλου , Αρετή Μπάρμπα, Χαράλαμπο Χιώτη, Αντώνη Γλύκα, Θεμιστοκλή Αντωνάκο και Μιχάλη Καλούτσα για την αξιέπαινη προσπάθειά τους.
Πρώτο Βραβείο σε Αγώνες Αυθόρμητου Λόγου
«Είμαι ενθουσιασμένος…». Με τη φράση αυτή ο Γιώργος Φραγκιαδάκης ξεκίνησε τους Αγώνες Αυθόρμητου Λόγου που διοργάνωσε το 6ο ΓΕΛ Νέας Σμύρνης, το Σάββατο 29 Απριλίου 2017. Και ήταν ο ενθουσιασμός του αυτός που τον οδήγησε στην κατάκτηση του πρώτου Βραβείου ανάμεσα σε 71 συμμετοχές, δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων της Αθήνας! Πολύ καλή ήταν η παρουσία και της Βανέσσας Καραμπλιά, της δεύτερης διαγωνιζόμενης με τον Όμιλο Ρητορικής του Σχολείου μας, η οποία κατέλαβε υψηλή θέση στην τελική κατάταξη (24η).
Συγχαίρουμε τους μαθητές μας και τους ευχόμαστε να χαίρονται με τον ίδιο πάντα τρόπο τη συμμετοχή τους σε Αγώνες, αποκομίζοντας γνώσεις και εμπειρίες!
1ο Βραβείο Έρευνας Project στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής FLL
Η ομάδα Ρομποτικής του Γυμνασίου μας κατέκτησε το 1ο Βραβείο Έρευνας Project στον Πανελλήνιο Δαγωνισμό Ρομποτικής FLL που διεξήχθη 11-12 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη. Οι μαθητές μας κατάφεραν να ξεχωρίσουν ανάμεσα σε 98 ομάδες με την ιδέα τους για την επίλυση του υπαρκτού προβλήματος που αντιμετωπίζει η φάλαινα μονόκερως (narwhal) όταν βρίσκεται κοντά σε στρατιωτικές βάσεις.