Το Δημοτικό στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών και μαθητριών στην πιο εύπλαστη ηλικία τους, από 6 έως 12 ετών. Τα προγράμματα σπουδών είναι έτσι σχεδιασμένα, ώστε το παιδί να μαθαίνει να συνεργάζεται, να ερευνά, να ανακαλύπτει και να διαχειρίζεται τη γνώση. Παράλληλα καλλιεργεί την κριτική σκέψη, την επινόηση, τη δημιουργικότητα, αλλά και δεξιότητες ζωής, απαραίτητες για έναν αυριανό πολίτη του κόσμου.
Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις
Η ποιοτική εκπαίδευση επιτυγχάνεται με καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες συνδυάζουν τη χρήση παραδοσιακών διδακτικών μέσων με εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακές πλατφόρμες μάθησης. Τα παιδιά συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία καλλιεργώντας την αυτονομία και την ανεξαρτησία τους, συνήθειες και έξεις τις οποίες θα έχουν σε όλη τους τη ζωή.
Σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού:
- Εφαρμόζεται διευρυμένο πρόγραμμα ως προς το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.. Έτσι, ενισχύονται μαθήματα όπως η Γλώσσα, τα Μαθηματικά και οι Ξένες Γλώσσες, ενώ διατίθεται απαραίτητος χρόνος για έρευνα και εργαστήρια σε μαθήματα όπως η Φυσική και η Ιστορία.
- Εμπλουτίζονται τα Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλίας ώστε με τις κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας, την απαραίτητη εξάσκηση και την ουσιαστική εμβάθυνση στα σημαντικά μέρη της ύλης, να ολοκληρώνεται η εμπέδωση στο Σχολείο και να μην υπάρχει η ανάγκη εξωσχολικής ενίσχυσης.
- Χρησιμοποιείται εκπαιδευτικό υλικό, σχεδιασμένο από έμπειρους και εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς. Το υλικό μας, είτε ψηφιοποιημένο και διαδραστικό είτε σε έντυπη μορφή, ενισχύει την εξατομικευμένη μάθηση και τις εκπαιδευτικές παροχές.
Ομαλή μετάβαση στην Α' Δημοτικού
Ειδικότερα, στην Α΄ Δημοτικού, που είναι η εισαγωγική τάξη στη νέα βαθμίδα, η ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο, επιτυγχάνεται:
- με συνάφεια και συνέχεια στα προγράμματα σπουδών Δημοτικού – Νηπιαγωγείου, όπως, για παράδειγμα, το Δίγλωσσο Πρόγραμμα
- με τη στενή συνεργασία εκπαιδευτικών Νηπιαγωγείου – Α΄ Δημοτικού
- με την αποκλειστική χρήση χώρων από τα παιδιά της Α’ Δημοτικού
- με τη συμμετοχή των παιδιών σε αθλητικά, καλλιτεχνικά, επιστημονικά προγράμματα και δράσεις, ώστε να εκτεθούν σε νέες εμπειρίες, οι οποίες, μαζί με αυτές του Νηπιαγωγείου, θα τα βοηθήσουν να ανακαλύψουν τις κλίσεις και τα ταλέντα τους
English as an Additional Language
Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολουθούν Πρόγραμμα Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας ως EAL/EMI (English as an Additional Language – English Medium Instruction).
Το πρόγραμμα διδασκαλίας περιλαμβάνει:
- Core Programme καθημερινά
- Bilingual Programme καθημερινά (Α΄ και Β΄ τάξη) στο οποίο κάποια μαθήματα διδάσκονται στην Ελληνική και στην Αγγλική γλώσσα ταυτόχρονα (co-teaching).
- CLIL (Content Language Intergrated Learning) programme, δηλαδή μαθήματα τα οποία πραγματοποιούνται στην αγγλική γλώσσα.
Με αυτόν τον τρόπο διδασκαλίας των Αγγλικών, τα παιδιά αποκτούν ισχυρές γλωσσικές δεξιότητες και γίνονται, από το Δημοτικό, αυτόνομοι χρήστες της γλώσσας. Η άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας, παράλληλα με την μητρική τους, τα βοηθά να έχουν ευχέρεια στην επικοινωνία και ευελιξία στη σκέψη. Έτσι, μπορούν από το Δημοτικό να επικοινωνούν με μαθητές και μαθήτριες international σχολείων στο εξωτερικό και να συμμετέχουν σε δράσεις, σε διεθνείς συνεργασίες και σε διαγωνισμούς και συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Από την Ε΄ Δημοτικού συμμετέχουν στις εξετάσεις Cambridge English για την απόκτηση διπλωμάτων γλωσσομάθειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ1η Ξένη Γλώσσα
Οι μαθητές παρακολουθούν από την Γ΄ Δημοτικού καθημερινά μαθήματα Γαλλικών ή Γερμανικών. Η επικοινωνιακή μέθοδος διδασκαλίας βοηθά τα παιδιά στην εξοικείωση και στη χρήση της ξένης γλώσσας.
Για όσους γονείς επιθυμούν τα παιδιά τους από την Α’ και την Β’ Δημοτικού να έρθουν σε επαφή με την ξένη γλώσσα, υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξουν την Απογευματινή Δραστηριότητα «Εργαστήριο Βιωματικής Μάθησης Γαλλικών / Γερμανικών».
Οι μαθητές και οι μαθήτριες από την Ε΄ Δημοτικού συμμετέχουν σε εξετάσεις για την απόκτηση διπλωμάτων γλωσσομάθειας του Institut Francais, για τα Γαλλικά, και του Goethe Institut ή του αυστριακού ινστιτούτου ÖSD, για τα Γερμανικά.
Η εκπαίδευση πέρα από την τάξη
Στο Δημοτικό ενθαρρύνουμε την προετοιμασία και τη συμμετοχή των παιδιών σε ποικίλους διαγωνισμούς και διεθνή μαθητικά συνέδρια. Φροντίζουμε επίσης για συνεργασίες και ανταλλαγές με σχολεία στο εξωτερικό, τα οποία έχουν προγράμματα παρόμοια με αυτό της Σχολής μας.
Για τις διεθνείς προοπτικές των προγραμμάτων μας και τις δράσεις που υλοποιούμε σε συνεργασία με σχολεία του εξωτερικού, στο Σχολείο έχει απονεμηθεί το International School Award του British Council.
Frequently Asked Questions

- Τι περιλαμβάνει το διευρυμένο πρόγραμμα στο Δημοτικό;
-
Στο Δημοτικό δίνουμε έμφαση στην ισόρροπη ανάπτυξη των παιδιών, τα οποία πρέπει να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες σε όλα τα πεδία. Ανάλογα με την τάξη, ενισχύονται με επιπλέον ώρες η Γλώσσα, τα Μαθηματικά, η Ιστορία και η Φυσική. Παράλληλα, με το Bilingual Programme «Lifelong Learning Skills» μέχρι και την Δ΄ Δημοτικού και το CLIL Programme, ενισχύεται η διδασκαλία της Αγγλικής ως Additional Language. Τέλος, τα Γαλλικά και τα Γερμανικά διδάσκονται μία ώρα καθημερινά από την Γ΄ Δημοτικού.
- Τα παιδιά χρειάζονται βοήθεια για να διαβάσουν στο σπίτι;
-
Η εμπέδωση της γνώσης το απόγευμα είναι βασική δεξιότητα, απαραίτητη σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι γονείς θα πρέπει να εξασφαλίσουν τις συνθήκες και το πλαίσιο στο οποίο θα μελετά το παιδί, ένα περιβάλλον ηρεμίας και τάξης, κατάλληλο για μάθηση. Το παιδί στο Δημοτικό πρέπει να μάθει να μελετά αυτόνομα και να είναι ανεξάρτητο. Πρέπει να μάθει να στηρίζεται στις δικές του δυνάμεις και να ολοκληρώνει τη μελέτη μόνο του, χωρίς καμιά βοήθεια. Άλλωστε οι ασκήσεις για το σπίτι είναι εξάσκησης, στην ύλη που έχει διδαχθεί και κατανοήσει στο Σχολείο.
- Σε τι θα ωφεληθεί ένα παιδί αν συμμετέχει στην απογευματινή δραστηριότητα της Μελέτης;
-
Η Μελέτη στο Δημοτικό της Σχολής μας δεν αφορά μόνο στην προετοιμασία των μαθητών για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας· στην Δραστηριότητα αυτή ειδικευμένοι εκπαιδευτικοί μαθαίνουν στα παιδιά στάσεις και έξεις μελέτης. Γίνεται ανατροφοδοτική διδασκαλία ώστε τα παιδιά να λύσουν απορίες που τυχόν έχουν. Στις μεγαλύτερες τάξεις η Μελέτη χωρίζεται σε τρεις περιόδους: Ελληνικά, Μαθηματικά και Αγγλικά, για πιο στοχευμένη προσέγγιση των αντίστοιχων μαθημάτων. Ένα παιδί μπορεί να παρακολουθεί τη Μελέτη καθημερινά ή κάποιες ημέρες την εβδομάδα σε συνδυασμό και με άλλες δραστηριότητες.
- Η προετοιμασία που γίνεται στο Σχολείο είναι επαρκής για την απόκτηση διπλωμάτων γλωσσομάθειας;
-
Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στο Σχολείο μας κατέχει ιδιαίτερη θέση: Τα Αγγλικά διδάσκονται ως πρόσθετη γλώσσα (Additional Language – EAL) και τα Γαλλικά ή τα Γερμανικά κατ’ επιλογήν ως πρώτη ξένη γλώσσα, σε στενή παιδαγωγική συνεργασία με τα αντίστοιχα Ινστιτούτα. Με τη χρήση σύγχρονων παιδαγωγικών μεθόδων και την επαφή με την κουλτούρα των αντίστοιχων χωρών, οι μαθητές μας γίνονται ανεξάρτητοι χρήστες των παραπάνω γλωσσών χωρίς την ανάγκη εξωσχολικής βοήθειας. Το πρόγραμμα διδασκαλίας επικαιροποιείται, εμπλουτίζεται και αναβαθμίζεται συνεχώς και ενισχύεται με επιπλέον ώρες διδασκαλίας σε ομοιογενή, ολιγομελή τμήματα, στα οποία διδάσκουν έμπειροι καθηγητές.
- Ποιες είναι οι επιδόσεις των μαθητών της Σχολής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις;
-
Tα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων είναι υψηλού επιπέδου και επιβεβαιώνουν αφενός τον ζήλο και την προσπάθειά των μαθητών μας αφετέρου τη συστηματική και ουσιαστική προετοιμασία τους από το Σχολείο μας. Οι μαθητές μας εισάγονται στις σχολές επιλογής τους επιτυγχάνοντας ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά στη βαθμολογική κλίμακα 18-20.
- Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του πρωινού και του απογευματινού προγράμματος;
-
Το υποχρεωτικό πρόγραμμα ξεκινά στις 08:30΄ και ολοκληρώνεται στις 14:40΄ (1ο σχόλασμα). Κάθε μαθητής, όμως, μπορεί να συμμετάσχει σε μαθήματα ή δραστηριότητες του προαιρετικού απογευματινού προγράμματος, που τελειώνει στις 16:40΄ (2ο σχόλασμα).
- Τα δρομολόγια των Σχολικών Λεωφορείων πώς λειτουργούν;
-
Το Γραφείο Κίνησης, που είναι επιφορτισμένο με την οργάνωση της μεταφοράς των μαθητών, χαράσσει κάθε σχολικό έτος τα δρομολόγια, τις ώρες και τις στάσεις παραλαβής και παράδοσης των μαθητών λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων, τις μεταβολές του μαθητικού δυναμικού της Σχολής και τις διαφορετικές απαιτήσεις της ηλικίας των παιδιών. Ως εκ τούτου, οι χρόνοι παραλαβής και παράδοσης ενδέχεται να τροποποιούνται κάθε χρόνο.
Για ειδικές περιπτώσεις παιδιών που κατοικούν σε «δύσκολες» ή απομακρυσμένες περιοχές, γίνεται ιδιαίτερη συνεννόηση με τους γονείς, όσον αφορά στη δυνατότητα μεταφοράς και στον συνεπαγόμενο χρόνο παραλαβής/παράδοσης του παιδιού.
Όσοι γονείς δεν θέλουν τα παιδιά τους να κάνουν χρήση Σχολικού λεωφορείου, μπορούν να τα φέρνουν στο Σχολείο το πρωί στις 08:30΄ και να τα παραλαμβάνουν, το μεσημέρι στις 14:40΄ή το απόγευμα στις 16:40΄.
- Μπορεί ένα παιδί να συμμετέχει σε εξωσχολικές δράσεις τα Σαββατοκύριακα και το Καλοκαίρι;
-
Το Σχολείο προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αθλητικών, επιμορφωτικών ή ψυχαγωγικών δράσεων τα Σαββατοκύριακα (British Weekends), στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν και εξωτερικοί μαθητές. Επίσης το καλοκαίρι, για τέσσερις βδομάδες, λειτουργεί το The British Summer School in Athens, σε συνεργασία με το British Council, για παιδιά 5 έως 11 ετών. Για μεγαλύτερα παιδιά πραγματοποιούνται ταξίδια γνωριμίας με Πανεπιστήμια στο εξωτερικό καθώς αθλητικά τουρνουά.
Περισσότερες πληροφορίες στα Weekends @ IMP School και The British Summer School in Athens.
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Το Σχολείο μας έχει οργανώσει ένα πρόγραμμα προαιρετικών απογευματινών δραστηριοτήτων που σκοπό έχουν την καλλιέργεια των ιδιαίτερων κλίσεων κάθε μαθητή, την ψυχαγωγία μέσα από την άθληση, τη μάθηση μέσα από το δημιουργικό παιχνίδι και την καλλιέργεια της αποκλίνουσας σκέψης.
Το πρόγραμμα των απογευματινών δραστηριοτήτων διαμορφώνεται έτσι ώστε τα παιδιά να μπορούν να επιλέξουν περισσότερες από μία δραστηριότητες, αν το επιθυμούν. Οι δραστηριότητες πραγματοποιούνται εφόσον συμπληρωθεί ο απαραίτητος αριθμός συμμετοχών.
Οι μαθητές/τριες μπορούν από τις 14:40΄ έως τις 16:40΄ να παραμείνουν στο Σχολείο και να συμμετέχουν στη Μελέτη, σε επιστημονικές ομάδες/εργαστήρια (π.χ. Math Lab, Ρομποτική κ.ά.), σε αθλητικές δραστηριότητες (π.χ. Μπάσκετ, Ποδόσφαιρο, Τένις κ.ά.), σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες (π.χ. Θεατρικό Εργαστήρι, Fine Art, Μπαλέτο κ.ά.), σε μαθήματα του Εθνικού Ωδείου Παλλήνης.
Όσα παιδιά επιθυμούν, γευματίζουν στην Τραπεζαρία, είτε με το φαγητό που έχουν φέρει από το σπίτι τους είτε με το φαγητό ημέρας του Σχολείου, από το catering με το οποίο συνεργαζόμαστε. Αυτό μπορεί να αποτελεί ημερήσια επιλογή του γονέα.
Κάθε γονέας μπορεί να διαμορφώσει το πρόγραμμα των Απογευματινών Δραστηριοτήτων του παιδιού του, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις κλίσεις του.
Δείτε τις προαιρετικές απογευματινές δραστηριότητες της Σχολής μας εδώ.